بهترین زمان سفر به قشم
نوشته شده توسط : hsi

بهترین زمان سفر به قشم
آب و هوای قشم گرم است، بنابراین بهترین زمان سفر به قشم از لحاظ شرایط آب و هوا، پاییز و زمستان است. اما اگر آب و هوای گرم آزارتان نمی‌دهد و به دنبال تور ارزان قشم هستید، ماه‌های گرم سال انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

علاوه بر این در ایام تعطیلات نوروز بازار تفریحات و سرگرمی‌های قشم داغ‌تر می‌شود. بنابراین در تعطیلات سال نو هم می‌توانید سفری شیرین در قشم را تجربه کنید.

سفر ارزان به قشم


سفر ارزان به قشم
برای کاهش هزینه سفر به قشم باید به دنبال تور ارزان قشم باشید. تور ارزان قشم را عمدتا در روزهای گرم تابستان و رزوهای آخر اسفندماه می‌یابید. اگر اهل تور لحظه آخری هستید، چمدانتان آماده باشد. به محض اینکه تور لحظه آخری قشم را به قیمت مناسب یافتید، راهی شوید.

اما اگر از آن دسته افراد هستید که ترجیح می‌دهید به جای تور، خودتان برنامه‎های سفرتان را بچینید، باید به دنبال بلیط هواپیما قشم باشید. بلیط هواپیما ارزان قشم را هم مثل تور در تابستان و روزهای آخر اسفندماه راحت‌تر پیدا می‌کنید. علاوه بر این پس از تعطیلات نوروز و تعطیلات تابستان هم احتمالا بلیط ارزان قشم را آسان‌تر می‌خرید.

 

تور قشم
تور قشم به دو شکل تور هوایی و تور زمینی فروخته می‌شود. در تور هوایی خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و احتمالا رزرو گشت جزیره برای شما انجام می‌شود. در تور زمینی شما مسیر شهرتان تا بندرعباس را با قطار طی می‌کنید. سپس از بندرعباس با قایق عازم قشم خواهید شد. ا

 

قیمت تور قشم به قیمت هتل شما هم بستگی دارد. اگر بخواهید تور ارزان‌ قشم را بخرید، احتمالا باید به هتل‌های 2 یا 3 ستاره رضایت بدهید. اما در صورتی که بتوانید هزینه بیشتری پرداخت کنید، هتل‌های 4 ستاره قشم در انتظار شما هستند. (در حال حاضر در قشم هتل 5 ستاره وجود ندارد).

 





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: